Această nouă investiție reaizată de DITL Sector 5 a fost urmărit realizarea unor condiții mai bune de lucru pentru angajații instituției și totodată o îmbunătățire a relației cu cetățeanul.

Așa cum s-a menționat anterior, cetățenii vor putea apela, în noul sediu sediu din Calea 13 Septembrie, Nr.108-112, Bl.52-54., la următoarele servicii servicii din cadrul Direcţiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5:

– Serviciul Urmarire, Incasare si Executare Persoane Fizice.
– Serviciul Amenzi si Alte Venituri.
– Serviciul Evidenta Venituri.
– Compartimentul Buget-Financiar.

Acest nou sediu este interconectat cu sediul central și cu celelalte instituții similare, astfel, pentru cetățenii din Sectorul 5 se pot rezolva mai repede diverse solicitări fără ca aceștia să mai fie puși pe drumuri. DITL Sectro 5 urmărește integrarea cât mai mare cu alte instituții din sector și nu numai pentr a putea oferi servicii rapide pentru cei care sunt nevoiți să interacționeze cu această instituție.

Totodată, DITL Sector 5 oferă toate serviciile publice online, interacțiunea putând să fie făcută direct de acasă. Iulian Manea, reprezentant DITL Sector 5, recomandă realizarea unui  cont în ConectX pentru a putea obține online Certificatul de atestare fiscală, declarații, consultanță fără a fi nevoit să te deplasezi de acasă.

Acum, pentru declararea autoturismelor și obținerea certificatelor fiscale online se completează cererea de înscriere pe platforma Avansis Online accesând link-ul https://public.ditl5.ro/AvansisOnline/#/iro/login. După completarea datelor, cererea va fi înregistrată și va fi procesată pentru identificare și validare într-un timp scurt, promit reprezentanții DITL Sectro 5.