Conform oficialilor niponi, decizia a fost luată ca urmare a faptului că „exportul mașinilor complet asamblate în Japonia către piețele din Europa nu mai reprezintă o afacere”. Mai exact, costul ridicat al dezvoltării de noi tehnologii necesare îndeplinirii normelor de depoluare din UE, precum și aprecierea puternică a monedei japoneze față de Euro, fac afacerea neprofitabilă.
Notificarea privind decizia Daihatsu a fost trimisă tuturor dealerilor care reprezintă marca în Ununea Europeană pe 13 ianuarie.
Conform studiului J.D. Power and Associates în privința satisfacției clienților, Daihatsu se afla anul trecut printre cele mai apreciate mărci depășind chiar nume importante precum BMW sau Volkswagen. În Europa, Daihatsu a comercializat anul trecut doar 19.300 de unități în timp ce în România au fost înmatriculate numai două mașini. Conform oficialilor Daihatsu, chiar și după 31 ianuarie 2013, data la care comercializarea va înceta complet în UE, compania va asigura piese de schimb și alte servicii post-vânzare tuturor clienților săi europeni.
Daihatsu se retrage de pe piața europeană

18 ianuarie 2011, 09:09
Ultima modificare în 18 ianuarie 2011, 11:09
Marca japoneză Daihatsu, producătorul autoturismelor Terios, Copen și Sirion, a anunțat că se va retrage de pe piața europeană, progresiv, în următorii doi ani.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook