Cel mai ieftin model Duster care este echipat cu un motor pe benzină 1.6, cu 16 valve, care dezvoltă 105 CP şi este 4×2 costă 11.150 de euro, cu 650 de euro mai mult decât preţul de la lansare. Aceeaşi maşină, însă cu tracţiune integrală costă 13.200 de euro, cu 900 de euro mai mult.

Cel mai scump Duster costă acum 16.600 de euro, cu 1.000 de euro mai mult. Este vorba despre modelul Laureate 1.5 dCi 110 CP 4X4.

Lansat în aprilie 2010, vehiculul de teren Dacia Duster, cel de-al şaselea în gama Dacia, se bucură de succes în toate ţările de comercializare.
Disponibil în versiune 4×4 şi 4×2, Dacia Duster propune un raport preţ/spaţiu interior de neegalat, oferind veritabile capacităţi de trecere şi afişând emisii de CO2 scăzute în varianta diesel.
Dacia Duster şi-a găsit o clientelă numeroasă la scurt timp după comercializare:
– 100 000 de comenzi înregistrate încă de la finalul anului 2010
– La nivel global, au fost înmatriculate peste 67 000 modele Dacia Duster
– În Europa s-au vândut peste 56 249 Dacia Duster
– În Franţa, Dacia Duster s-a vândut în 19 689 de exemplare
Termenele de livrare au fost reduse la mai puţin de trei luni în Europa.

Succesul Dacia Duster se reflectă în numeroasele premii care i-au fost acordate:

– premiul « AutoBest 2011 », pentru cea mai bună ofertă lansată pe piaţă în cursul anului 2010
– « Trofeul Argus » (la categoria vehiculelor de familie) în Franţa, care a recompensat Dacia Duster pe baza unor criterii precum preţul de achiziţie pentru un vehicul nou, valoarea reziduală, consumul şi costurile de utilizare
– titlul de « Campion al valorii reziduale 2011 » (pentru categoria SUV) în Germania
– « Maşina Anului » în România, titlu acordat acelui vehicul care are cel mai mare impact pe piaţa auto românească, pe toate segmentele.