· Manager Resurse Umane –
24 ianuarie: curs de week-end cu durata de 2,5 luni.
Tematici: Managementul strategic al resurselor umane, Recrutarea si selectia, Comportamentul organizational, Analiza si evaluarea posturilor, Managementul randamentului si evaluarea performantei angajatilor, Administrarea remunerarii, Formarea si perfectionarea personalului, Managementul potentialului de inlocuire si al carierei, Cultura organizationala, Gestionarea crizelor in organizatie si negocierea, Legislatia muncii, Managementul schimbarii.

· Sales Manager – 25 ianuarie: curs de week-end cu durata de 4 luni si jumatate.
Tematici: Vanzarea ca parte a mixului de marketing, Management strategic, Planificare, organizare, recrutare si selectie, Coordonare, motivare si coaching, Comunicare, Control, Vanzarea ca proces, Tehnici de vanzare, Tehnici de negociere, Managementul proiectelor, Management financiar, Legislatie comerciala.

· Agent de vanzari – 25 ianuarie ; curs de weekend cu durata de
14 saptamani.
Tematici: Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, Orientarea spre client, Vanzarea ca proces, Prospectare, Pregatirea vanzarii, Marketing, Explorare, Tehnici de prezentare si rezolvare a obiectiilor, Negociere, Inchiderea vanzarii si Follow-up, Organizarea activitatii de vanzare.

· Marketing Management –
25 ianuarie; curs de week-end cu durata de 10 saptamani.
Tematici: Ce este marketingul, Procesul de marketing, Strategii de marketing, Cercetarea in marketing, Comportamentul consumatorului, Mixul de marketing, Analiza companiei si a mediului concurential, Planul de Marketing, Corelarea activitatii departamentului Marketing cu activitatea celorlalte departamente.

· Asistent Relatii publice –
25 ianuarie curs de week-end cu durata de 14 saptamani.
Tematici: Planul de campanie in relatii publice, Cercetarea si evaluarea publicului tinta, Relatiile cu presa, Relatii cu grupurile de lobby, Marketing politic, Campanii de imagine necoventionala, Resurse necesare si planificare bugetara, Resurse umane si structuri logistice necesare pentru campanii, Relatii publice in cadrul multinationalelor, Tehnici de relatii publice, Relatii publice in situatii de criza.

· Asistent manager – 25 ianuarie: curs de week-end cu durata de 14 saptamani.
Tematici: Management, Managementul resurselor umane, Tehnici de negociere, Comunicare, Managementul timpului, Managementul proiectelor, Limba engleza, Customer care, Legislatie.

· Management financiar –
27 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri timp de 6 saptamani.
Tematici: Bazele managementului financiar, Structura capitalului, Pragul de rentabilitate, Necesarul de finantare, Bugetarea activitatii firmei, Intocmirea situatiilor financiare conform US GAAP si IAS, Pietele financiare.

· Standarde Internationale de Contabiliate (IAS) 24 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri, timp de 2 saptamani.
Tematici: Cadrul general de intocmire si prezentare a situatiilor financiare, Contabilitatea amortizarii si a imobilizarilor corporale si necorporale, Stocuri, Venituri si evenimente postbilantiere, Impozitul pe profit, Politici contabile si erori fundamentale, Costul indatorarii, Inflatia si schimbul valutar, Fluxul de numerar, Combinari de intreprinderi si Participatii, Retra-
tarea situatiilor financiare conform IAS.
Consultant fiscal – 27 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri timp de 3 saptamani. Tematici: Legislatia fiscala a intreprinderii, Impozitul pe venitul persoanelor fizice, Gestiunea financiara, Contabilitatea intreprinderii, Drept financiar si fiscal.

· Antreprenor imobiliar –
27 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri timp de 4 luni, din 2 in 2 saptamani.
Tematici: Dreptul de proprietate, Evidenta proprietatilor imobiliare, Finantarea si dezvoltarea proprietatilor, Administrarea proprietatilor, Plan de management.

· Evaluator imobiliar – 27 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri timp de 6 saptamani.
Tematici: Procesul de evaluare, Descrierea proprietatilor, Metode de evaluare, Finantare, Cazuri particulare.

· Lichidator de intreprinderi – 27 ianuarie: cursul se desfasoara de luni pana vineri timp de 6 saptamani.
Tematici: Contabilitatea si fiscalitatea lichidarii, Legislatia lichidarii, Managementul si Marketingul lichidarii, Specializare, Proiectul lichidarii, Asigurari.
Informatii suplimentare la sediul IRECSON, Str. Franceza 66, sector 3, Bucuresti, tel. 313.20.92, 314.18.90, E-mail: cursuri@irecson.ro, https://www.irecson.ro

RADACONS, partener al Institutului pentru Promovare Economica din Austria (WIFI), organizeaza in perioada ianuarie-iunie 2003 programele:

· Managementul Firmei moderne

· Marketing cu utilizarea informaticii in firma moderna
Programele se adreseaza tinerilor manageri europeni si viitorilor manageri.
Continut tematic:
· Managementul firmei
1) Management general si strategic
2) Marketing, Comunicare, Relatii publice
3) Managementul Calitatii si Productivitatii, ISO9000, TQM
4) Management Financiar (Investitii, Finantare,
Controlling, Costing)
5) Simularea conducerii firmei (EXPLA)
Total 18 zile + 1 zi test final (10.05.2003) + 6 zile in Austria = 24 zile

· Marketing cu utilizarea informaticii in firma moderna
1) Marketing, elemente forte in utilizarea Internet si e-commerce
2) Managementl calitatii, ISO9000, TQM
3) Planificare strategica si conducerea firmei
5) Simularea conducerii firmei (EXPLA)
Total 12 zile + 1 zi test final (17.05.2003) + 6 zile in Austria = 19 zile

· Cursurile sunt sustinute de experti WIFI, in limba engleza, cu traducere, folosind metode active, participative. Materialele scrise sunt in limba romana.
· Dupa un test final de cunostinte, absolventii programului integral I sau II primesc invitatia de participare la un modul de o saptamana (6 zile) in Austria, in luna iunie 2003, care va fi precizata de WIFI, cu vizite la firme si participarea la Forumul Oamenilor de Afaceri, pentru stabilirea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu firme austriece si vor primi Diploma WIFI, recunoscuta in U.E.
· Participarea numai la module separate nu confera dreptul la Diploma WIFI si invitatia pentru modulul din Austria.
· Informatii suplimentare si inscrieri la tel/fax 210.08.82,
GSM 0744-65.06.94,
e-mail radac@dial.kappa.ro.