Primul semestru al anului 2009 a adus o creştere de 7% a cifrei de afaceri a companiei TravelBiz, până la 1,925 mil EUR. Pe fondul unui climat economic nu foarte favorabil si o piaţă în scădere, compania românească TravelBiz a reuşit performanţa unei creşteri semnificative şi lansarea a două noi servicii online: un site destinat turiştilor străini www.travel-bucharest.com şi unul de rezervări bilete de avion online www.flybiz.ro.

Creşterea a avut la bază o strategie de business susţinută şi investiţii importante în dezvoltarea, promovarea şi implementarea unor servicii de calitate superioară. Astfel, în 2009, TravelBiz a investit peste 200.000 EUR în: campanii de promovare a serviciilor oferite, un nou sediu al agenţiei în Râmnicu Vâlcea şi cele două proiecte importante: www.travelbucharest.com şi www.flybiz.ro.

“Până la finalul anului 2007 strategia noastră viza doar două segmente: segmentul de servicii destinate companiilor şi cel de evenimente, serviciile oferite clienţilor individuali fiind poziţionate pe un plan secundar.” a declarat Simona Veţeleanu director general TravelBiz.

“Când lucrezi pentru companii cel mai important atuu ca să poţi rezista în business este calitatea serviciilor oferite. În 2008 ne-am propus să aducem expertiza noastră de 7 ani din domeniul corporate şi pe piaţa serviciilor de turism adresate consumatorului individual, pentru că am sesizat o piaţă insuficient exploatată aici.

Nu a fost usor să demonstrăm că şi în turism, ca în orice alt domeniu, nu preţul este întotdeauna cel care face diferenţa si că este foarte important ca înainte să alegi o destinaţie de vacanţă să mergi la o agenţie care să îţi ofere un pachet personalizat, adaptat nevoilor tale, bugetului tău şi care să mizeze pe calitatea serviciilor.” a continuat Simona Veţeleanu.

“Am simţit că este loc pe această piaţă pentru companii care oferă calitate înainte de toate. Rezultatele obţinute ne-au demonstrat că nu ne-am înselat: segmentul de clienţi individuali a crescut cu 15% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi sperăm ca până la finalul anului să mai crească cu încă 10%, ajungând astfel la o pondere de 50% în totalul serviciilor noastre.”

„Pentru a doua jumătate a anului 2009 ne-am propus să fim cât mai aproape de clienţi prin toate canalele de comunicare, pentru ca fiecare să poată beneficia de vacanţa pe care o visează, în bugetul pe care îl are la dispoziţie. La TravelBiz fiecare client este unic şi este tratat în mod individual de către agenţii noştri de turism. Avem şi pachete standard, de masă, dar cea mai mare parte din oferta noastră este reprezentată de excursii personalizate.” a încheiat Simona Veţeleanu.

TravelBiz România activează pe piaţa turismului de afaceri si organizări de evenimente de peste 9 ani. Agenţia ocupă o poziţie de top pe această nişă, în portofoliul său regăsindu-se nume importante de companii naţionale si multinaţionale. Începând din anul 2007 compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atât pe zona de outgoing, cât si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.

Te-ar putea interesa și: