„Concurența extrem de strânsă pentru un loc în echipele noastre de IT și marketing a reprezentat o reală surpriză. Nu ne așteptam ca în numai zece zile de înscrieri să ajungem la 70 de candidați/loc, dacă ne gândim, de exemplu, că anul trecut, la admiterea la Politehnică au fost înscriși în medie 2 concurenți/loc, iar cele mai „vânate” specializări nu au depășit 10 candidați/loc”, declară Tudor Manea, Vicepresident HR & Technology Director.  

Pentru cele 17 locuri în echipa IT anunțate în secțiunea „Coding Arena” au aplicat 800 de studenți, iar pentru cele 3 poziții în internshipul „webXperience”, deschis celor care vor să facă parte din echipa de marketing, s-au înscris 619 de aplicanți. Aproximativ 40% dintre înscriși sunt fete.

Cei mai mulți candidați sunt studenți în anul al II-lea la Universitatea Politehnică din București, Academia de Studii Economice (ASE) sau la Facultatea de Matematică și Informatică București. „Perspectiva primilor pași în carieră printr-un program de internship în cea mai tare echipă de e-commerce din România a fost interesantă inclusiv pentru studenții de la facultățile de Filosofie, Jurnalism sau Științe Politice. Interesul studenților pentru programele noastre nu poate decât să ne bucure. Suntem siguri că vom avea cei mai talentați colegi, și nu ne referim doar la cele două luni de internship, întrucât celor mai buni le vom da ocazia să ni se alăture, la final, ca angajați”, precizează Tudor Manea.

Proiectele dezvoltatede aceștia vor fi implementate pe platforma eMAG. Cei admiși vor folosi, în programul de internship „eMAG Coding Arena” metodologia SCRUM și vor avea acces la cele mai noi tehnologii: Symfony2, Gearman, Memchached, RabbitMQ, SOLR, Varnish, MongoDB, PHPUnit. Stagiarii din internshipul „eMAG webXPERIENCE” vor obține cunoștințe în următoarele zone: Web project management, Web analitycs, Wireframing, Web merchandising, UI & Graphic Design. Candidații selecționati vor participa în această perioadă la o sesiune de testare în urma căreia, la finalul lunii iunie, vor fi aleși cei 20 de interni. Stagiile „eMAG Coding Arena” și „eMAG webXPERIENCE” se vor derula în lunile iulie și august și vor fi plătite, iar la finalul acestora cei mai performanți dintre participanți vor avea ocazia să devină angajați ai eMAG.