Pe lângă modelele de serie, cei de la Dacia au creat şi mai multe concepte care nu au ajuns în producţia de serie. Printre acestea se numără prototipul Duster, Loganul care consumă 3,8 litri la 100 km, Duster pick-up cu şase roţi şi Duster limuzină. Dintre toate aceste modele, doar ultimul a fost înmatriculat şi poate circula pe şosele. “Noi îl folosim pe post de birou mobil atunci când ne deplasăm de la Bucureşti la Titu şi invers”, a declarat Sorin Buşe, şeful Renault Technologie Roumanie (RTR). La acest model au lucrat 23 de masteranzi timp de patru luni de zile. În ceea ce priveşte modeul pick-up, acesta reprezintă proiectul de licenţă al unor studenţi care au încercat să demonstreze că un Duster cu sarcină utilă de peste 1.000 kg este fezabil. Maşina este unicat, nu va intra niciodată în producţia de serie.

Toate modele de mai sus sunt expuse la centrul Tehnic Titu, inaugurat în 2010. Acesta este responsabil de testarea vehiculelor și organelor mecanice în diversele faze ale proiectelor gamei Entry.