Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Comunitățile online, canalul de vânzări al anului 2018 propus de Glami România (P)

Autor: | | 0 Comentarii | 188 Vizualizari

Procesul de atragere și retenție a clienților s-a schimbat drastic în peisajul modei online în ultimii ani. Datorită multitudinilor de oferte de pe piață și a suprapunerilor de sortimentație și branduri similare la mai multe magazine online, potențialii clienți sunt în măsură să aibă anumite așteptări când caută un produs și se decid să-l cumpere.

Punându-le la dispoziţie un segment dintr-o comunitate online care să-i ghideze cu feedback şi informaţii eficiente îi va ajuta să se decidă în a cumpăra anumite produse. Pe de altă parte, însă, clienţii noi nu sunt singurii care beneficiază din accesul la o comunitate online. Informaţiile aflate din comportamentul lor sunt folosite la stabilirea unor campanii de marketing şi comunicare mai eficiente, precum şi la reperarea produselor cu potenţial şi pentru clienţii loiali.

Statistici ale comunităţilor online – solidaritatea este în creştere

  • 81% din companii se bizuie pe canale de suport de tipul comunităţilor online (raport Forrester Research’s 2015 Customer Lifecycle Journey)
  • Piata comunităţilor sociale este aşteptată să atingă 23 miliarde de dolari până în 2019 (raport Forrester Research’s 2015 Customer Lifecycle Journey)
  • Rata de creştere anuală a platformelor de comunităţi sociale va fi de 24,3% în anii următori (IDC Law Advisory Firm, 2017)

 

Comunitatea online Glami România – cum vă poate ajuta

Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro, singurul catalog online de fashion din România, a înregistrat veniturile anunţate iniţial pentru parteneri – 2 milioane de euro – înainte de sfârşitul anului 2017 şi continuă creşterea în 2018.

Reprezentanţii companiei au afirmat că 2018, primul an plin pe piaţa din România, ar putea produce o creştere de până la 10 ori a vizitatorilor şi, respectiv, clienţilor noi pentru magazinele online înregistrate, dintre care 40% pentru magazinele online de fashion locale.

În ceea ce priveşte comunitatea online a Glami, prima de acest fel din România, iată câţiva indicatori de performanţă:

  • Interacţiune zilnică cu conţinutul publicat din partea a peste 1 milion de utilizatori
  • Prezenţa cumulată a mai mult de 500.000 de membri în comunitatea online Glami (structurată cu focus pe conceptul de catalog online, dar şi în relaţie cu subiecte şi produse în trend)
  • Conţinut customizat pentru a promova ceea ce oferă Glami iubitorilor de modă, ştiri practice şi inspiraţionale, sfaturi, trucuri şi recomandări

Comunitatea online Glami România poate ajuta magazinele online de modă înregistrate pe Glami.ro:

 
  • Să crească recomandările brandului propriu, a modului de vânzare unic şi a ofertei magazinului
  • Să adune informaţii şi feedback legate de brandul propriu, modul de vânzare unic şi oferta magazinului, informaţii chiar mai captivante decât dacă s-ar folosi o campanie dedicată de customer service
  • Să construiască în timp real o conştientizare a brandului propriu către actuali şi potenţiali clienti
  • Să aibă public mai mare pentru mesaje şi campanii
  • Să aibă o mai mare rată de conversie, atunci când clienţii sunt trimişi către platformele proprii de pe Glami.ro
 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.