Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Cum a reușit o companie cu 800 de angajați și zero birouri fizice să aibă o valoare de 1 miliard de dolari

Autor: | | 0 Comentarii | 623 Vizualizari

Deși nu deține nici un birou fizic, această companie a reușit să ajungă la o valoare de 1 miliard de dolari și 800 de angajați. Iar fondatorul ei a reușit să ajungă la această performanță după ce a dărămat un mit ,, apropierea fizică este o condiție prealabilă pentru echipele creative.”

"Ecranul a devenit cel mai important loc din lume", spune Clark Valberg, CEO şi fondator  InVision, potrivit www.inc.com

Indiferent care ar fi specificul companiei dumneavoastră, indiferent dacă este vorba de un produs fizic sau de un serviciu virtual, există şanse ca  acel clientul  să experimenteze în mod semnificativ, şi poate în întregime, pe ecranul unui telefon mobil sau al unui computer.

Companiile de miliarde de dolari  de astăzi, cum ar fi Uber şi Airbnb, se nasc, de cele mai multe ori pentru că au câştigat războiul pentru domeniul imobiliar digital.

Vânzări, marketing, suport pentru clienţi: "Majoritatea proceselor din afaceri sunt conduse prin acel mic geam  de sticlă", spune Valberg.

Ceea ce înseamnă că toată lumea din companie trebuie să poată discuta ce este pe acel ecran. Aici intră InVision. Software-ul său permite producătorilor să realizeze prototipuri digitale rapide şi să le împărtăşească angajaţilor din alte departamente, pentru ca aceştia să poată oferi un feedback imediat. Chiar CEO-ul Amazon Jeff Bezos, printre mulţi alţi directori de rang înalt, utilizează acestă aplicaţie zilnic.

Fondată acum şapte ani în Brooklyn, InVision este folosită de 4,5 milioane de persoane de la mii de companii, printre care Lyft, Netflix, Gap şi Starbucks şi mulţi alţii.

"Ne concentrăm pe ai ajuta pe toţi cei din organizaţie să devină factori de proiectare", spune Valberg.

Valberg a identificat nevoia unei companii de tipul InVision în timp ce conducea o agenţie de creaţie în New York. El a devenit frustrat de incapacitatea de a atrage designeri şi clienţi în jurul aceleiaşi mese virtuale, iar sosirea Slack şi a altor instrumente  de comunicare a sugerat într-un final soluţia.

A fost o adevărată provocare să aducă această idee la viaţă. Google tocmai  întreprinsese o expansiune masivă a biroului său din Manhattan, iar Valberg nu şi-a putut permite să concureze cu acesta. Aşa că, în schimb, a vizat cei mai buni ingineri în locuri precum Saskatchewan, Wichita şi Phoenix şi le-a oferit de două ori mai mult decât ar fi câştigat în mod normal, totuşi cu mult mai puţin decât ar fi câştiga în Silicon Valley sau New York – oferindu-le control asupra locaţiilor şi orarelor. A funcţionat aşa de bine, Valberg a decis să evite birourile fizice în totalitate. Reprezentantul  InVision care se ocupă de strategia de produs lucrează într-o remorcă de tip Airstream, cu un ecran verde pe care îl foloseşte în timpul conferinţelor video pentru a mai pune oamenii în dificultate despre locul în care se află. Iar cel care se ocupă de partea video a companiei şi-a petrecut un an în  care a călătorit în jurul Americii, fără a-şi pierde timpul liber (şi a făcut cea mai bună lucrare din cariera sa, spune Walberg, vorbind de la biroul de la Brooklyn).

 

Funcţionarea virtuală nu a încetinit  compania. Din contră,  InVision are acum 800 de angajaţi ( anul trecut avea mai puţin de 500 de angajaţi) şi a fost evaluată la un 1 miliard de dolari care ar trebui să crească odată cu următoarea rundă de finanţare. Prin aceste măsuri, InVision este deja mai mare decât Slack atunci când a fost numită Compania Anului Inc în 2015. Compania a luat o ,,muşcătură” semnificativă din afacerea Adobe, eveniment ce a forţat gigantul de design-software să-şi schimbe propriile produse pentru a rămâne în  competiţie.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.