Social Media nu mai înseamnă tehnologie, ci relaţii, tragedie, revoluţie, clienţi, amintiri, comerţ, guvern, familie şi mai ales oameni. Cifrele sunt uluitoare.

Comportamentul online îl influenţează în mod cert pe cel offline. În Statele Unite 1 din 5 cupluri heterosexuale se formează online, 3 din 5 cupluri homosexuale se formează online şi 1 din 5 divorţuri au drept cauză principală Facebook-ul.

Dacă Facebook ar fi o ţară, ar fi a 3-a ţară din lume ca număr al populaţiei, iar numărul celor dacă sunt activi pe conturile Twitter ale lui Justin Bieber, Lady Gaga şi Britney Spears depăşeşte populaţia unor ţări precum Suedia, Israel, Grecia, Chile, Coreea de Nord şi Australia.

Vânzarea de e-Readere a depăşit vânzarea cărţilor tradiţionale, iar dacă Wikipedia ar fi o carte tradiţională ar avea 2,25 milioane de pagini şi ar putea fi citită în 123 de ani.

Social Media există, face parte din vieţile noastre, însă întrebarea pe care o ridică Erik Qualman, autorul Socialnomics, este cât de bună sau fericită este activitatea noastră Social Media.

Mai multe informaţii cu privire la revoluţia Social Media se găsesc în acest clip.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/x0EnhXn5boM" frameborder="0" height="390" width="640"></iframe>