Reţeaua Inditex are, în prezent, 98 de magazine (Zara- 21, Pull&Bear – 19, Bershka – 19, Stradivarius – 19, Oysho – 7, Zara Home – 4, şi Massimo Dutti – 9) în ţară.  Aproape jumătate din afacerile Inditex România în 2013, a fost contribuţia celor 21 de magazine Zara, care au înregistrat o cifră de afaceri de 377,3 mil. lei (85,4 mil. euro), în creştere cu 13,5% faţă de 2012, şi un profit net de 54,3 mil. lei (12,3 milioane euro), cu 5,6% mai mare decât în 2012.

Cea mai mare creştere a profitului –  peste 63%, până la 2,9 mil. euro – a înregistrat-o însă brandul Bershka. Cele 19 magazine din reţea au avut în 2013 vânzări de 29,3 mil. euro, în creştere cu 24% comparativ cu 2012. Cel mai mare avans al cifrei de afaceri – 27,4%, până la 4 mil. euro  – a fost obţinut de Oysho. Cele şapte magazine din România au cumulate un profit de 848.000 euro, cu 34,2% peste nivelul din 2012.

Cele 19 magazine Pull&Bear au raportat o creştere cu 12% a afacerilor locale în 2013, până la 22 mil. euro), şi o stagnare a profitului – 2,6 mil. euro. Brandul Stradivarius, care operează tot 19 magazine, a raăortat însă un profit în scădere cu 34%, până la puţin peste un million de euro; cifra de afaceri a Stradivarius a crescut cu 6,9% în 2013, până la 14,9 mil. euro.

Şi vânzările celor nouă magazine Massimo Dutti au crescut, anul trecut, cu 23,3%, până la 16,5 mil. euro. Profitul net raportat a fost de 4,1 mil. euro, cu 28,7% mai mare decât în 2012. Cele patru magazine de decoraţiuni interioare Zara Home au înregistrat anul o cifra de afaceri de 3,6 mil. euro, în creştere cu 27%, şi un profit net cu 48,5% mai mare decât în 2012, până la 782.000 euro.

Spaniolii de la Inditex au pus primul picior pe piaţa locală, în 2003, deschizând în octombrie – în Plaza România – primul magazin, un Pull and Bear operat în franciză de libanezii de la Azali Trading.Un an mai târziu, Azali a deschis în franciză, tot în Plaza, şi primul Zara – cel mai mare lanţ din portofoliul spaniolilor. În 2007, Zara ajunge, cu un singur magazin, la vânzări anuale de 11 mil. euro.

În 2008, Inditex a intrat pe piaţă în nume propriu, preluând cele două magazine în franciză ale Azali; până la sfârşitul anului, a deschis alte 22 de magazine în Bucureşti, Cluj şi Constanţa, cu şapte formate comerciale diferite ( Zara, Pull and Bear, Oysho, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti şi Zara Home), ajungând la vânzări de 28 mil. euro.

Mai nou, internetul a devenit noul borcan cu miere pentru spanioli: Inditex este primul mare retailer din Big Four-ul din modă care a deschis un magazin online în România, cu brandul Pull&Bear. Din acest an, şi Massimo Dutti , Zara şi Bershka vând online în România.

La nivel mondial, din cele 16,7 mld. euro generate anul trecut, Europa (cu excepţia Spaniei) asigură mai mult de 45% din vânzările grupului Inditex, prezent în aproape 90 de state cu o reţea de 6.340 de magazine; profitul net al grupului a fost, anul trecut, de 2,4 mld euro.

În primul trimestru al lui 2014 (1februarie-30 aprilie), afacerile globale ale Inditex au crescut cu 11% în moneda locală, până la 3,7 mld. euro. Profitul net raportat de companie pentru aceeaşi perioadă a scăyut însă de la 438 mil. euro la 406 mil. euro.