Noua generatie a clasei E de la Mercedes-Benz (n.r. anul 2010), prezentata in premiera la Salonul Auto de la Geneva este cu siguranta modelul de varf al constructorului german, fiind totodata si cea mai complexa din punct de vedere tehnologic.

Imaginile noului sedan in patru usi au fost publicate cu o luna inaintea debutului sau la Geneva.

Pe de alta parte, coupe-ul ce urmeaza sa inlocuiasca modelul CLK coupse si decapotabil, va fi prezentat abia in luna aprilie, in cadrul Salonului Auto de la New York. Acesta va fi lansat pe puata in luna iunie 2009. Ulterior va fi introdusa si varianta decapotabila, la inceputul anului 2010, insa prezentarea in fata publicului nu a fost inca anuntata.

Compania germana afirma ca noua Clasa E ofera cea mai inovativa tehnologie de siguranta.

Totusi, cel mai notabil este noul aspect:

Sedanul noii Clase E a pierdut farurile eliptice, o emblema a ultimelor doua generatii a masinilor de clasa E. Pe de lata parte, aripile noii generatii sunt mai conturate, semanand astfel foarte mult cu cele ale clasei S. De asemenea, cele doua clase au trasaturi comune si la interior.

Coupe-ul clasei E beneficiaza din plin de influentele sedanului, cu un geam lung in partea din spate, zona in care sunt pozitionate portierele sedanului.

Daimler a anuntat ca se asteapta ca vanzarile sa inregistreze cresteri semnificative, datorita noului Mercedes E Classe care va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva.

“Cred ca va avea loc o ameliorare progresiva a vanzarilor in cursul acestui an. Motivele sunt, printre altele, comercializarea noii clase E”, a declarat, la sfarsitul lunii trecute, Bodo Uebber, directorul financiar al grupului.

Pentru anul trecut, Daimler a publicat un profit net in scadere cu 65%, vanzarile producatorului german fiind puternic afectate de criza ce s-a abatut asupra sectorului auto din intreaga lume.

0-26693-capital0002mercedesclassee.jpg0-26694-capital0003mercedesclassee.jpg

0-26695-capital0004mercedesclassee.jpg0-26696-capital0005mercedesclassee.jpg