Cu sprijinul Casei Regale a României, Blue Air prezintă deja noul „livery” pe aeronava Boeing 737-800NG, în semn de celebrare a Centenarului și pentru a-i omagia pe cei care s-au dedicat înfăptuirii unității naționale. Prima aeronavă a campaniei este personalizată pe ampenajul vertical cu portretul regelui Carol I, cea mai importantă personalitate a istoriei recente, căruia se datorează modernizarea României și fără de care nu ne-am putea imagina Marea Unire de la 1918.

„Suntem foarte mândri să purtăm prin țară, în comunități de români din diaspora și în toate marile orașe europene spre care zburăm o parte din trecutul nostru valoros, împreună cu mesajul de unitate. Ne ținem de promisiune față de înaintașii noștri continuând să ne amintim de cei care au contribuit la realizarea României moderne și inspirând generațiile tinere cu mândria de a fi român”, a declarat Tudor Constantinescu, director comercial Blue Air.

La evenimentul de prezentare au luat parte Gheorghe Răcaru, Directorul Blue Air, alături de reprezentanții Casei Regale a României: Ion Tucă, Directorul Casei Regale, Sandra Gătejeanu Gheorghe, Director de Protocol al Casei Regale, și Radu Ghină, consilier al Casei Regale.

Primul zbor al aeronavei Blue Air personalizate în cinstea Centenarului a avut loc în această dimineață pe ruta Otopeni – Londra – Otopeni. Aeronava Boeing 737-800NG, personalizată cu portretul regelui Carol I, a fost adăugată de curând în flotă, iar acțiunea de colantare a ampenajului vertical a fost realizată la București de echipa Blue Air, întreaga operațiune durând 18 ore. Imaginea folosită este după o gravură cu regele Carol I.

Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, a transportat în 2017 peste 5 milioane de pasageri pe 106 rute din 16 țări. În acest an, a fost distinsă cu TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2018, secțiunea Travelers’ Choice Low Cost Carrier pentru zona Europa, iar la București a câștigat trofeul pentru Cea mai bună companie aeriană low-cost din România, în cadrul Galei TopHotels Awards 2018.