Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Cea mai asteptată autostradă din România atârnă de o hârtie. Motivul incredibil pentru care este blocat proiectul

Autor: | | 1 Comentarii | 2249 Vizualizari

Hârtia de care depinde demararea cele mai aşteptate autostrăzi din România ar putea întârzia. Agenția Națională pentru Protecția Mediului a publicat în 7 noiembrie un draft privind „Raportul privind impactul asupra mediului pentru proiectul Autotrada Sibiu – Pitești".

După nici patru zile de la publicarea documentului, aflat în dezbatere publică, site-ul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, anpm.ro nu funcţionează. Am reuşit să citim raportul şi să salvăm câteva date despre impactul asupra mediului pentru proiectul Autotrada Sibiu – Piteşti.

În document este prezentată situaţia privind impactul asupra mediului privind construcţia celor aproximativ120 km de autostradă peste munţi, între Piteşti şi Sibiu. Pe traseul autostrăzii Sibiu-Piteşti, în lungime de circa 120 km, inspectorii Agenţiei Naţională pentru Protecţia Mediului au fost descoperit mai multe specii de reptile, zeci de specii de amfibinei şi peste 100 de specii de păsări.

Potrivit datelor studiului de fezabilitate şi din Raportul privind impactul asupra mediului pentru Autotrada Sibiu – Piteşti, pe aliniamentul proiectului au fost descoperite nouă specii de reptile şi 39 de categorii de amfibieni. „Patru specii de inters comunitar necesită desemnarea ariilor speciale de consevare, 11 specii de interes comunitar necesită protecţie strictă, 5 specii de interes naţional necesită protecţie strică, 10 specii vulnerabile, 6 aproape ameninţate şi 12 specii strict protejate”, arată datele din studiul de fezabilitate. “Trebuie stabilit în proiectul tehnic ce condiţii şi metode de protecţie se vor crea speciilor de amfibieni, reptile şi păsări de pe aliniamentul autostrăzii Sibiu-Piteşti. Dacă există cazuri izolate, atunci avem grijă să fie mutate. Sperăm să obţinem avizul de mediu până la sfârşitul acestui an”, ne-au explicat oficiali CNAIR.

Conform datelor prezentate în studiul de fezabilitate şi raportului privind impactul asupra mediului pentru proiectul Autotrada Sibiu – Piteşti, buhaiul de baltă cu burtă roşie, tritonul cu creastă, buhaiul de baltă cu burtă galbenă, tritonul carpatic sau tritonul comun, sunt câteva specii care blochează cel mai important proiect pentru România.

 

 

 

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!