Procesul de dezvoltare a acestui dispecerat AKTA – divizie a companiei adresată în exclusivitate consumatorilor individuali-  a început încă din martie 2010 și, rând pe rând, au fost conectate toate zonele în care grupul Digital Cable Systems furnizează serviciile AKTA.
În prezent, procesul continuă cu etape de dezvoltare a noi servicii și imbunatățire a calității serviciilor de suport.
“Dezvoltarea business-ului a făcut necesară existența unui sistem centralizat de preluare a sesizărilor clienților, control și urmărire a soluționării lor, sistem care să măsoare continuu și să perfecționeze eficiența organizației noastre în a servi clienții. Așa cum este constituit în prezent, dispeceratul AKTA deservește toti clienții individuali pentru serviciile de TV analogic și digital și este în plină dezvoltare pentru serviciile de internet și telefonie,” a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.
Dispeceratul național AKTA este localizat în Câmpulung Muscel și în prezent are circa 20 de angajați. Compania lucrează cu câteva sute de tehnicieni la nivel național și soluționează majoritatea solicitărilor în medie în câteva ore.
Clienții pot contacta dispeceratul la numărul AKTA 0248/530.500 (tarif normal), de luni până duminică în intervalul 8 – 22.
Înființat în 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă. Compania oferă servicii de transmisie analogica si digitala prin cablu a programelor de televiziune, soluții de transmisiuni date și acces Internet, precum și telefonie fixă, atât pe segmentul business cât și pe cel al clienților rezidențiali, pe piaţa din România.
 
Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat în exclusivitate consumatorilor individuali, și Dial Telecom – unul dintre cei mai importanți ofertanți de servicii de acest tip pe segmentul business.
SURSA: DCS

Te-ar putea interesa și: