Astfel, kilometrul de autostradă (proiectare și construcție) va costa, în medie, 5,5 milioane de euro fără TVA. La aceste sume se vor adăuga exproprierile, consultanța și relocarea utilităților.

Asocierea Romstrade – Monteadriano Engenharia e Construcao – Donep Construct va construi lotul 1 din autostrada Nădlac – Arad (22,2 km), pentru 383 de milioane de lei fără TVA. Lotul al doilea din același tronson, în lungime de 16,6 km, va fi construit de Alpine Bau GmbH, pentrru 411 milioane de lei fără TVA.

Pe autostrada Timişoara-Lugoj, licitația pentru lotul 1 (9,5 km), a fost câștigat de Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Carena SpA Impresa di Costruzioni, pentru 210 milioane de lei, iar lotul al doilea (25,6 km), de Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Costruzioni SpA, pentru 445 de milioane de lei fără TVA.

Singurul lot scos la licitație pe autostrada Lugoj-Deva, în lungime de 27,4 km, va fi realizat, pentru 681 de milioane de lei, de Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Construzioni SpA.

Autostrada Orăştie – Sibiu s-a împărțit astfel: lotul 1 (24,1 km) a ajuns la Strabag SRL, pentru 551 de milioane de lei, lotul al doilea (19,8 km) –  la Asocierea Straco Grup SRL –  Studio Corona SRL Civil Engineering, pentru aproape 378 de milioane de lei, lotul al treilea (22,1 km) va fi construit de Impregilo SpA, pentru 604 milioane de lei fără TVA, iar ultimul segment (16,1 km) va fi realizat de Asocierea Astaldi SpA – Euroconstruct Trading ’98 SRL – Astalrom SA, pentru aproape 485 de milioane de lei fără TVA.

Cele mai ieftine tronsoane vor fi lotul 1 de pe Nădlac-Arad și lotul 2 de pe Timișoara – Lugoj (4,2 milioane de euro fără TVA pe kilometru), iar cele mai scumpe loturile 3 și 4 din Orăștie – Sibiu (6,6, respectiv 7,3 milioane de euro pe kilometru).

Rezultatele licitațiilor pot fi contestate în termen de 10 zile. Dacă totul va merge bine, lucrările pot începe în cursul acestui an, urmând să fie finalizate în 2013.