Cartea de identitate a cetățenilor care locuiesc pe Drumul Valea Largă trebuie schimbată, potrivit unui anunț al Primăriei Sectorului 6. Strada a fost reclasificată drept bulevard, iar acest lucru implică modificarea oficială a adresei în actele de identitate. Procesul de actualizare este obligatoriu pentru persoanele ale căror locuințe au ieșire directă către noul bulevard.

Cartea de identitate trebuie schimbată de locuitorii din Drumul Valea Largă

Cartea de identitate nu mai reflectă adresa corectă pentru cei care locuiesc cu ieșire directă la Drumul Valea Largă. Transformarea arterei în bulevard impune modificări administrative importante, scriu cei de la Buletin de București.

Primăria Sectorului 6 a anunțat că persoanele din această zonă trebuie să actualizeze actele personale pentru a reflecta noua adresă.

„Dacă ai ieșire direct în noul bulevard, stânga/dreapta, nu în capete, este necesar să-ți actualizezi, în #acte, noua adresă administrativă / poștală”, a comunicat instituția locală.

Procedura pentru actualizarea actului de identitate

Buletinul se poate actualiza doar parcurgând două etape specifice. Mai întâi, este necesar un certificat de atribuire a numărului poștal, obținut de la Serviciul Cadastru al Primăriei Municipiului București.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6
SURSA FOTO: Facebook, Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6

După primirea documentului, solicitantul trebuie să meargă la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor din Sectorul 6 pentru schimbarea actului.

„Mai întâi, ai nevoie de certificatul de atribuire a unui număr poștal.

Pentru asta, e necesar să soliciți personal Primăriei Municipiului București – Serviciul Cadastru (link în comentarii) atribuirea noii adrese administrative / poștale pe Drumul Valea Largă, Sector 6, București.

Poți veni apoi la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Sector 6 să-ți schimbi actele de identitate”, arată Primăria Sectorului 6.

Vechiul format de carte de identitate nu mai este valabil

Buletinul în format clasic nu mai poate fi emis din luna iulie. Ministerul Afacerilor Interne a oprit producerea acestui tip de document, iar programările pentru vechiul format nu mai sunt acceptate.

Persoanele care au nevoie de o nouă carte de identitate, fie pentru că le-a expirat documentul, au împlinit 14 ani sau și-au schimbat datele personale, trebuie să opteze pentru unul dintre formatele noi:

  • Cartea Electronică de Identitate (CEI),
  • Cartea de Identitate Simplă (CIS)
  • Viza de reședință.

Programarea pentru CEI se face exclusiv online, pe platforma MAI. De asemenea, cei interesați pot depune actele cu cel mult șase luni înainte de expirarea actualului document.