Între timp, Carrefour continuă extinderea pe segmentul de supermarketuri şi deschide, mâine, primul său supermarket din orașul Târgu Jiu și al 80-lea din țară.

Noul magazin Market, situat pe Calea Eroilor, are pe rafturi aproximativ 5.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour, care la o calitate similară costă cu minimum 20% mai puţin, în raport cu mărcile naţionale”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour, care ține să precizeze că și pe segmentul supermarketurilor, ca și în cazul hipermarketurilor, “vom fi cei mai ieftini“.

Grupul francez operează în România 156 de magazine (25 hipermarketuri „Carrefour“, 80 supermarketuri „Market“, 44  magazine de proximitate „Express“, 6 magazine de proximitate „Contact”, plus un magazin online).

După cifra de afaceri din 2013 – circa 975,4 mil. euro -, Carrefour România este al treilea cel mai mare retailer din comerțul modern din România, după Kaufland şi Auchan.