Din 2007 încoace – anul deschiderii primei parfumerii de lux din țară– segmental parfumurilor high-end s-a dovedit din ce în ce mai interesant. Pe rând, și-au câștigat locul în piață Madison, Beautik, Createur 5 D’Emotions și Elysée. Fiecare are o colecție proprie de arome (chiar dacă unele se regăsesc și în magazinele concurenților) și și-a creat portofoliul de parfumuri în funcție de mesajul pe care și-au propus să îl transmită magazinul. În această industrie, în primul rând contează „nasul”, adică cel care a creat parfumul și care este un fel de artist al aromelor, sunt importante și ingredientele, obligatoriu naturale (în parfumeria exclusivistă, procentul de esențe naturale ajunge la 70%) și se ține cont și de senzația de unicitate pe care o dă un parfum produs în serie mică și care este cunoscut de un segment redus de clienți.

(…)

Citiți mai multe detalii în Suplimentul LUXURY distribuit în această săptămână împreună cu revista Capital


Te-ar putea interesa și: