Singurele publicaţii care au reuşit să crească vânzările în trimestrul doi au fost Capital (+10%), Evenimentul Zilei (+3%) şi România liberă (+3%), potrivit datelor raportate la Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Pentru Capital, cele mai bune rezultate au fost în luna iunie (6.580 exemplare pe ediţie). Publicaţiile concurente – Ziarul Financiar, Business Magazin şi Forbes România) – nu au raportat la BRAT datele de vânzări.
 
Rezultatelor bune ale ediţiei tipărite a Capital li se adaugă noi recorduri reuşite de site-ul www.capital.ro. În luna august, site-ul a trecut de pragul de 900.000 utilizatori unici. În plus, s-a înregistrat un record absolut de trafic pe segmentul publicaţiilor de business într-o zi de weekend: 95.288 de unici, pe 24 august. De asemenea, timp de trei săptămâni consecutive din luna august, capital.ro şi-a depăşit concurentul principal, zf.ro în privinţa numărului de utilizatori unici.
 
Pe segmentul publicaţiilor cotidiene quality, doar Evenimentul Zilei şi România Liberă au reuşit creşteri ale vânzărilor. Cu avansul de 3% înregistrat în această perioadă, Evenimentul Zilei a ajuns la vânzări medii de 14,334 exemplare pe ediţie şi a depăşit Jurnalul Naţional, ale cărui vânzări au scăzut cu 24%, până la 12.745 exemplare. Şi vânzările Adevărul s-au diminuat cu 11%, coborând la doar 10.659 exemplare.
 
Scăderea vânzărilor s-a simţit şi pe segmentul publicaţiilor tabloide: -10% la Click, până la 125.634 exemplare pe ediţie, şi – 3% la Libertatea, până la 86.299 exemplare pe ediţie.