Compania Sollers PPD a lansat in Romania campania de promovare, “Start a party!” pentru brandul de whisky, J&B. In centrul comunicarii brandului se afla “petrecerea” insa campania include si un mesaj responsabil printr-un „Mirrorball man”, care ii sfatuieste cu umor pe consumatorii de alcool sa nu sofeze si chiar le ofera solutii pentru a ajunge acasa in siguranta.

In Romania, comunicarea marcii a inceput prin plasarea unor globuri uriase de petrecere in mall-urile din Bucuresti si continua cu evenimente, publicitate in presa scrisa, comunicare on-line, promotii in cluburi si baruri si comunicare la punctele de vanzare, dezvoltate de catre agentia Ogilvy Action Romania.

J&B Rare este whisky-ul Scotch numarul 1 in Europa si al doilea la nivel mondial, avand vanzari de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks dateaza din 1749, cand a fost atestata ca distribuitoare de vinuri rafinate si de bauturi spirtoase.

Brandul apartine companiei Diageo in portofoliul careia se mai gasesc marci precum Smirnoff, Guinness, Johnnie Walker, Baileys, J&B, José Cuervo, Captain Morgan si Tanqueray.

In Romania Diageo este reprezentata de catre compania Sollers PPD, membra a grupului Photos Photiades Distributors si cel mai mare distribuitor de bauturi alcoolice din Cipru.

Sursa: Sollers PPD