O platformă strategică pentru branduri

Cu zeci de mii de participanți anual – majoritatea din segmentul tânăr, urban și digital – festivalul Electric Castle, ce are loc în perioada 16-20 iulie 2025, a devenit o platformă extrem de valoroasă pentru activări de brand curajoase. În acest context, glo™ se remarcă printr-o prezență inovatoare, integrată perfect în ADN-ul festivalului, oferind două spații interactive: BOOHA MANSION și THE CUBE.

Campania „Party Like a Pro” nu este doar o declarație de stil, ci și o demonstrație de branding, în care tehnologia, divertismentul și prezenta consumatorului generează engagement real. 

glo
SURSA FOTO: glo

Festivalul, motor economic pentru regiune

Dincolo de componenta artistică, Electric Castle are un impact economic benefic asupra HoReCa, turismului, transportului, serviciilor și sferei de retail din zona Clujului. Potrivit estimărilor din anii anteriori, fiecare ediție generează milioane de euro în economia locală. În 2024, a zecea ediție a festivalului a adunat 274.000 de participanti, iar anul acesta numărul lor este așteptat să fie și mai mare. Este un exemplu clar al coexistentei, reciprocitatii si interdependetei dintre  cultura și business.

glo
SURSA FOTO: glo

Distracție în stil glo™

Sub globurile disco emblematice, participanții sunt invitați să creeze gif-uri slow-motion în stil Hollywood, să participe la activări interactive, să urmărească show-urile acrobatice ale baloanelor cu aer cald și să descopere un univers nocturn unde celebritățile glo transformă nopțile în adevărate petreceri high-energy.

Iar în serile de vineri și sâmbătă, scena THE CUBE găzduiește două show-uri speciale: Delia & Iustin HVNDS și Satori, pentru cei care vor să fie acolo unde „se întâmplă lucrurile”.

glo
SURSA FOTO: glo

Unde vibrează lumina, acolo e inovația

Așadar, dacă vrei să trăiești EC la adevăratul său potențial, răspunde chemării globului disco. Intră în lumea glo™, Party Like a Pro și transformă fiecare seară în propria-ti legendă – cu energie, cu stil, cu viziune.

Mai multe detalii despre glo™ la EC și alte informații despre următoarele proiecte glo™ poți afla urmărind glo@insta. Informații și update-uri despre produsele glo™, pe myglo.com

*(18+) glo™ este un dispozitiv electronic ce se utilizează împreună cu consumabilele compatibile ce conțin nicotină, o substanță ce creează dependență. Este destinat consumatorilor peste 18 ani. Acest produs nu este lipsit de riscuri.

glo
SURSA FOTO: glo
glo
SURSA FOTO: glo

Sursa cifre:

https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/festivalul-electric-castle-are-un-buget-de-9-mil-euro-si-asteapta-22414479

https://termene.ro/articole/afaceri-beach-please-selly#Electric_Castle_%E2%80%93_488_milioane_de_lei

Articol publicat la initiativa glo