Compania Astaldi mai are 4 ani termen de execuţie pentru a finaliza cei 30 de kilometri ai tronsonului 5, unde se desfășoară lucrări la acest moment.

Conform informațiilor obținute de Revista Capital de la constructor, activitatea desfăşurată în şantier până în luna februarie, inclusiv, arată în felul următor:

  • Drumurile de acces/tehnologice au fost realizate integral;
  • La pasajele principale se execută coloanele forate – sunt mobilizate 8 instalaţii de foraj;
  • Se execută radierele şi elevaţiile de la pasajele principale;
  • Se execută lucrări la terenul de fundare şi execuţia radierelor şi elevaţiilor la podurile casetate de pe autostradă şi din nodul rutier Băiculeşti;
  • Se execută lucrări la terenul de fundare şi execuţia fundaţiilor la podeţele cadru tip C2 şi P2 de pe autostradă;
  • Se aprovizionează carcase de armatura pentru coloane forate, radiere şi elevaţii la structurile principale;
  • Se aprovizionează armatura pentru radiere şi elevaţii poduri casetate [structurile minore] şi elemente prefabricate pentru podurile casetate;

În cazul terasamentelor, s-au efectuat lucrări d decapare pământ vegetal şi îndepărtare vegetaţie.

De asemenea, s-au executat și lucrări de consolidări precum:

  • îmbunătăţirea terenului de fundare cu lianți hidraulici;
  • îmbunătăţirea terenului de fundare cu blocaj din piatra brută;
  • îmbunătăţirea terenului de fundare cu lianți hidraulici şi ranforsare rambleu cu geogrile;
  • strat anticapilar din balast.

Au fost obţinute rapoartele de cercetare arheologică pentru sit-urile rămase, pentru unul dintre ele se “avizează derularea lucrărilor” cu condiţia cercetării arheologice [situl nr. 5]

Au avut loc lucrările de defrişare livadă, îndepărtare vegetaţie şi decapare pământ vegetal şi se lucrează la excavaţie pe zona sitului arheologic nr. 5.