În august, vânzările mărcii BMW la nivel mondial au crescut cu 6,2%, totalizând 126.152 de automobile livrate clienţilor (anul trecut: 118.744). Vânzările din lunile acestui an au urcat cu 9,5%, ajungând la un total de 1.151.904 unităţi pentru primele opt luni din 2014 (anul trecut: 1.051.567).

Creşterea acoperă mai multe segmente. Pe parcursul acestui an, 305.612 automobile BMW Seria 3 au fost livrate clienţilor, o creştere de 5,0% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (291.110). Vânzările noului BMW Seria 4, care a fost lansat în 2013, au ajuns la un total de 67.375 de unităţi livrate clienţilor de pretutindeni în acest an. BMW Seria 5 a înregistrat o creştere de 5,4% în primele opt luni ale anului, adică la un total de 250.924 unităţi (anul trecut: 238.016). Vânzările gamei BMW X au continuat să crească, astfel că livrările modelului BMW X3 au crescut cu 3,8%, la 103.876 automobile, în acest an (2013: 100.037). Noul BMW X4, care este disponibil la vânzare începând cu luna iulie, a fost livrat unui număr de 3.640 de clienţi, iar vânzările BMW X5 au urcat cu 33,1%, la 90.633 de unităţi, în primele opt luni ale anului (2013: 68.087). Livrările BMW i3 din acest an au totalizat 8.401 automobile.

Vânzările de automobile ale mărcii MINI au scăzut în august la un total de 19.504 unităţi livrate clienţilor din lumea întreagă (anul trecut: 20.654 / -5,6%). Vânzările totale din acest an, care au fost afectate de schimbarea de model MINI Hatch, sunt mai mici cu 9,0% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (175.658 / 2013: 192.968).

Toate cele trei regiuni majore de vânzări au înregistrat creşteri în livrarea automobilelor BMW Group pentru primele opt luni ale anului.

Vânzările în Asia au crescut cu 5,4% în august (51.243 / 2013: 48.621), astfel că 424.837 automobile BMW şi MINI au fost livrate clienţilor din regiune în primele opt luni ale acestui an, un salt de 15,6% faţă de acelaşi interval al anului trecut (367.442). Vânzările în China continentală au demonstrat o creştere semnificativă, o urcare de 19,9% doar pentru primele opt luni din 2014 (298.752 / anul trecut: 249.160). În aceeaşi perioadă, vânzările din Coreea de Sud au ajuns la un total de 29.562 de unităţi, cu 14,3% mai mult faţă de anul trecut (25.863).

Vânzările în Americi sunt şi ele mai mari decât anul trecut, cu un total de 39.537 de automobile livrate clienţilor în august (anul trecut: 37.672 / +5,0%). Vânzările în regiune, în primele opt luni ale acestui an, au crescut cu 3,8%, la 299.195 de unităţi (2013: 288.189). În SUA, livrările de automobile BMW şi MINI au totalizat 245.974 de unităţi în acest an, o creştere de 5,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (233.326). În acest an, vânzările în Mexic au înregistrat o creştere foarte bună, de 6,3% (9.278 / anul trecut: 8.725).

Şi în Europa, vânzările BMW Group în luna august au crescut cu 2,7%, la un total de 49.534 de automobile BMW şi MINI livrate clienţilor în regiune (anul trecut: 48.219). În perioada ianuarie-august, vânzările pe piaţa europeană au urcat cu 2,8% (563.246 / anul trecut: 548.121). Aproape toate pieţele din regiune au înregistrat creşteri ale vânzărilor în primele două treimi ale acestui an; creşteri consistente au fost înregistrate în Spania, unde au fost livrate clienţilor 25.321 de automobile (anul trecut: 22.932 / +10,4%), şi în Scandinavia, unde vânzările au urcat cu 11,5%, la 27.275 unităţi (2013: 24.462).