Toate produsele disponibile în rețeaua Flanco și care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia, de asemenea, de reduceri cuprinse între 3 și 10%.

“Estimăm vânzări mai mari decât în Black Friday. Black Week este o campanie inedită de marketing, prima inițiativă de acest fel pe piața românească, având ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de preț, în vederea stimulării apetitului de consum al clienților, într-o perioadă care nu este în mod tradițional vârf de sezon în electroretail, dar care vine în întâmpinarea nevoilor de achiziții dinaintea Sărbătorilor de Paști”, declară Violeta Luca (foto), director de marketing la Flanco.

Flanco estimează că Black Week va tripla încasările unei săptămâni obișnuite, valoarea vânzărilor înregistrate în perioada 22-27 martie urmând a se ridica la 35 de milioane lei. Traficul estimat în magazine pe perioada promoției este de 450.000 de vizitatori.

Potrivit reprezentanților Flanco, într-o lună obișnuită din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se află în promoție, fenomen care s-a amplificat în contextul economic dificil al ultimilor ani.

În ceea ce privește categoriile de produse care vor înregistra cele mai bune vânzări în cadrul Black Week, Flanco estimează că vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, mașinile de spălat, combinele frigorifice, aparatele foto și aspiratoarele.

Flanco are bugetate pentru acest an investiții de 3,5 milioane euro, destinate deschiderilor și amenajărilor de magazine. Pentru 2012, retailerul speră la o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, față de 110 milioane de euro în 2011.

Compania a încheiat anul 2011 cu o suprafață de vânzare de 41.500 mp și un număr de 77 de magazine, dintre care 83% în galerii comerciale și 17% în locații stradale.