Pe acest fond, BDT Mazda, dealer-importator și reparator autorizat Mazda, a încheiat anul cu un volum de vânzări mai mare cu 19% decât cel înregistrat în 2016. Astfel și-a sigurantat poziția de lider în topul vânzărilor brandului nipon, la nivelul Bucureștiului.

Modelul care a atras cei mai mulți clienți a fost Mazda3, cu 42.25%, urmat de CX-3 cu 23.35% și CX-5 cu 16.93% din totalul vânzărilor realizate.

Performanța BDT Mazda nu este evaluată exclusiv prin prisma volumelor de vânzări realizate sau a  orelor de manoperă efectuate în atelierul service. Conceptul “Drive together” a fost asimilat și extins la nivelul relației cu clienții și pasionații brand-ului.

Astfel, procesele de lucru sunt permanent analizate și adaptate pentru o reprezentare conformă atât standardului internațional cât și rigurozității posesorilor de autoturisme Mazda.

Acest demers s-a transpus printr-o evaluare pozitivă din partea lor, BDT Mazda obținând premiul “2017 Customer 1st Award”.

“Știam încă de la începutul anului de acest concurs, însă în momentul în care s-a anunțat câștigătorul, am fost plăcut surprins și impresionat. Am vrut să fim cât mai aproape de clienții noștri, încercând în mod constant să le oferim întregul nostru suport, atât pe durata procesului de achiziție cât și ulterior, prin serviciile post-vânzare. Acest premiu este al întregului colectiv BDT Mazda, echipa ce a înțeles că, permanent, trebuie să depașim așteptările clienților noștri.

Consolidarea pe piață a brandului Mazda, creșterea numărului de vânzări împreună cu cifra de afaceri a departamentului service, au însemnat un volum de muncă impresionant, volum de muncă pe care am încercat să îl facem “altfel”, consolidându-ne astfel poziția de lider la nivel de București”, a declarat Cristian Nițulescu – Director Vânzări BDT Mazda.

Desemnarea câștigătorului premiului “2017 Customer 1st Award” s-a făcut în baza rezultatelor interviurilor realizate cu clienții Mazda din România.