Fluctuaţiile în funcţionare din reţeaua de ATM, MFM, POS şi carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc îmbunătăţiri aduse sistemului informatic, care vor conduce la creşterea calităţii serviciilor oferite, precizează banca.

Reţeaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectată de acestă întrerupere.

Serviciul de efectuare operaţiuni prin canale alternative – Click 24 Banking BCR şi Alo 24 Bankign BCR va fi disponibil conform programului de funcţionare – 24/7, cu excepţia afişării informaţiilor referitoare la cardurile de credit.

Serviciile oferite de BCR Partener Mobil SRL prin intermediul telefonului mobil vor fi funcţionale 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi direct de pe mobil.
Sursa: Agerpres