Telesport, de vanzare?
Dupa doua luni de negocieri, reprezentantii Realitatea TV si Telesport nu au ajuns la o concluzie privind preluarea postului de sport. Potrivit lui Horatiu Nicolau, directorul postului de televiziune, discutiile cu reprezentantii Realitatea TV au inceput in luna septembrie, iar intr-o prima faza cele doua parti au ajuns la un acord. “Acordul de principiu avea mai multe etape, care insa nu s-au concretizat, iar termenul era 1 decembrie”, explica Nicolau.
Dupa acordul de principiu, urmau sa fie stabilite, printre altele, modalitatea de plata, managementul companiei, procentajul exact vandut si garantiile. Nicolau sustine ca in prezent este in discutii cu o companie germana, dar nu a facut public numele acesteia. Telesport se distribuie in sistem pay-TV si are 110.000 de abonati, in conditiile in care abonamentul este de 50.000 de lei pe luna.
Valoarea Telesport este data nu de postul TV in sine, ci de contractele de exclusivitate ale companiei ce detine licenta de emisie, precum Divizia A, Premier League, turnee de golf si de atletism.
Conducere noua la IAA
Noul presedinte al Asociatiei Internationale a Publicitatii (IAA), filiala Romania este Felix Tataru, general manager al agentiei GMP/Ashley. El a fost ales la 15 decembrie, dupa demisiile presedintelui Mihai Ghyka, numit de curand presedinte al Unilever si a Alexandrei Gatej, numita presedinte al companiei Unilever. Membrii IAA au ales-o ca vicepresedinte pe Alexandra Olaru, External Affairs Manager Unilever, iar Robert Zanescu, director de marketing al Raiffeissen Bank, a intrat ca membru in consiliul de conducere al asociatiei. Din boardul IAA mai fac parte Octavian Popescu (Initiative Media) si stefan Iordache (Leo Burnett).
Alianta Media Direction-OMD
Agentiile Media Direction si OMD au incheiat o intelegere potrivit careia, incepand cu 1 ianuarie 2006, vor achizitiona impreuna spatiile de publicitate din mass-media. Scopul acestei aliante este de a crea un pol media, entitatile ramanand total independente. Potrivit clasamentului Capital, in anul 2004, Media Direction Romania a inregistrat un profit net de 165.000 de euro la o cifra de afaceri de 16,6 milioane euro. OMD a incheiat 2004 cu pierderi de 200.000 de euro.
De la Boeing la Mmd
Noul Country Manager al birourilor Mmd din Romania si Bulgaria este Andy Trincia. Inainte de a se alatura echipei Mmd, Andy a fost Director de Comunicare Externa al companiei Boeing (California). A mai lucrat la Fidelity Investment (cel mai mare fond mutual din USA), ca senior communications & public affairs manager, la banca Wachovia Corporation si la International Franchise Association cu sediul in Washington D.C.