CNA ii protejeaza pe copii de filmele violente
Pe 20 aprilie a.c., Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a emis Decizia nr. 47 care instituite norme unitare de clasificare si un sistem de semne de avertizare a continutului filmelor si emisiunilor de fictiune difuzate de posturile de televiziune. Documentul a fost adoptat cu scopul protectiei minorilor si armonizarii reglementarilor romanesti cu legislatia europeana. Astfel, productiile de televiziune necodate sunt clasificate in cinci categorii. Pana la stabilirea unui sistem national de clasificare, posturile de televiziune vor realiza fiecare clasificarea conform documentului CNA.

FHM a intrat in Romania
VNU – Hearst Romania a lansat primul numar al revistei FHM (For Him Magazin). Publicatia se adreseaza in special barbatilor cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, care locuiesc in mediul urban, dornici de afirmare si cu o putere de cumparare peste medie. Lunarul FHM va avea minimum 116 pagini din care 35% vor fi rezervate spatiilor de reclama. FHM este un concept editorial international, originar din Marea Britanie, tara unde inregistreaza un tiraj de 700.000 de exemplare.

Relansare in panotaj
Recent, a avut loc relansarea companiei Churchill Media, agentie de publicitate exterioara (panotaj). Churchill Media este pe piata romaneasca din 1998. Cu o experienta de 30 de ani in Marea Britanie si avand suport financiar din partea a doua fonduri de investitii internationale, Innova Capital si Oresa Ventures, agentia isi propune sa devina principalul furnizor de servicii de publicitate exterioara din Romania. Firma detine o retea de 800 de panouri in toata tara. Pana la sfarsitul anului, Churchill Media intentioneaza sa-si dezvolte reteaua, ajungand la 3.000 de panouri (6/3 metri), 150 billboard-uri (12/3 metri) si 200 de casete luminoase.

Focus Publicis lanseaza stilul de viata Renault
Campania de lansare in tara noastra a noului automobil Renault Clio Symbol este derulata de agentia de publicitate Focus Publicis Romania. Campania se desfasoara pe televiziune, radio si presa scrisa. Spotul tv a fost adaptat in studiourile Animotion dupa varianta europeana realizata de agentia Publicis Paris. Mihai Scortea, director de cont la Focus Publicis Romania, spune ca prin aceasta campanie s-a dorit „anuntarea unei oferte extraordinare pentru publicul larg si aducerea cat mai multor vizitatori in showroom-urile concesionarilor Renault”.