La sfârşitul anului viitor, şoferii vor circula pe aproximativ 47 km de autostradă între Câmpia Turzii şi Târgu Mureş. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a împărţit cei aproximativ 56 km de autostradă, între Câmpia Turzii şi Târgu Mureş, în cinci loturi, iar asocierile de firme care au câştigat contractele au oferit preţuri de aproximativ 5 milioane euro/km. În aprilie, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor, anunţa că unul din cele cinci loturi ale autostrăzii Târgu Mureş – Câmpia Turzii, (Târgu Mureş – Ungheni 9,2 km), a fost reziliat la cererea constructorului. Restul de patru loturi, în lungime de aproximativ 47 km de autostradă, între Târgu Mureş şi Câmpia Turzii, vor costa circa 224 milioane euro, respectiv 4,76 milioane euro/km.

Lotul Iernut-Cheţani, în lungime de aproximativ 17,9 km, cel mai lung tronson din autostrada Câmpia Turzii – Ogra – Târgu Mureş, costă  437,63 milioane lei fără TVA şi este realizat de asocierea Astaldi SPA – Max Boegl Romania SRL – Astalrom SA – Consitrans SRL. Antreprenorii au început procesul de curăţare a aliniamentului autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii. Pe acest lot de autostradă vor fi mai multe poduri şi viaducte. Mai exact, în apropiere de Bogata, judeţul Mureş, se construiesc 2 poduri peste râul Mureş, încadrate de un viaduct. Lotul Iernut-Cheţani va avea şi o parcare, iar pe toată porţiunea de autostradă va fi montat sistemul ITS. Parcarea de scurtă durată aflată de ambele părţi ale autostrăzii la km 18+800, pe Lotul 2, având suprafaţa totală de 3000 m2, vor include fiecare câte 680 m2 spaţii de parcare pentru autoturisme şi 975 mp pentru tiruri.