Generali România este una dintre  companiile care au profitat de boom-ul asigurărilor de locuinţă înregistrat anul trecut în România. Asigurătorul a vândut 300.000 de poliţe facultative şi 85.000 de poliţe obligatorii(PAD), mai mult cu peste 100% decât în 2011.
Evoluţia spectaculoasă pe acest segment, alături de creşterea de peste 180% pe segmentul poliţelor de sănătate nu au reuşit însă să compenseze scăderile din zona asigurărilor generale.
Per ansamblu, valoarea poliţelor brute subscrise de Generali România anul trecut a scăzut cu 22%, . Integrarea Ardaf s-a dovedit a fi destul de costisitoarea pentru asigurător care a înregistrat pierderi şi în 2011.
Pentru 2012, compania îşi propune să se concentreze pe segmentele de business cu profitabilitate ridicată şi să îşi menţină un portofoliu echilibrat. Poliţele CASCO vândute la pachet cu cele RCA, asigurările corporate şi cele de catastrofă sunt principalele ţinte ale Generali.