Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

APA NOVA se repoziționează și alege o nouă identitate vizuală

Autor: | | 0 Comentarii | 295 Vizualizari

Apa Nova anunță lansarea unui proces de facelift al identității vizuale și o nouă poziționare a companiei ca urmare a modernizării și reconfigurării modelului de business, prin care aceasta a trecut în ultimii ani.

Din perspectiva sa de operator de servicii de utilitate publică, Apa Nova a considerat necesar la începutul anului 2018 realizarea unui studiu de percepţie. Concluziile cercetării de piaţă au arătat că, dincolo de o notorietate spontană ridicată (97%), impactul principal pe care compania îl are asupra comunităţii este faptul că aceasta contribuie la dezvoltarea oraşului (78%) într-o manieră progresivă.

În linie cu obiectivele din următoarea perioadă, de recunoaştere a acesteia ca o companie modernă, inovatoare, cu un dinamism conectat la ritmul actual al economiei, s-a decis alinierea imaginii Apa Nova la noile tendinţe şi din punct de vedere vizual. Această decizie a venit astfel ca o etapă firească a procesului de transformare şi digitalizare început acum doi ani.

„Aşa cum demonstrează în activitatea sa zilnică, Apa Nova traversează un proces de modernizare şi înnoire, cu eficienţă şi performanţe tot mai mari, atât din punct de vedere al calităţii serviciilor, dar şi din punct de vedere al proceselor tot mai moderne şi a culturii organizaţionale orientate către client,” au declarat oficialii companiei, referindu-se la această etapă importantă din evoluţia companiei, din punct de vedere imagine.

De-a lungul timpului, compania a implementat acţiuni importante pentru o mai bună gestionare a resurselor de apă, dar şi pentru dezvoltarea propriu-zisă a Municipiului Bucureşti. Din dorinţa de a face cunoscute aceste iniţiative, dar şi pentru a sublinia rolul său în viaţa de zi-cu-zi a oraşului, se lansează o campanie de comunicare dedicată, cu operarea unui rebranding asupra identităţii vizuale.

Porter Novelli România, împreună cu agenţia de creaţie DDB România, au dezvoltat facelift-ul din însuşi obiectul de activitate al companiei, apa: „Inspiraţia pentru noua poziţionare este chiar apa în sine: permanent în mișcare și adaptare. E continuă. Curge. Vrem să vorbim despre Apa Nova ca despre acest organism care se adaptează precum apa, tehnologiei, situaţiei, trendurilor, nevoilor consumatorilor. Astfel, consumatorii vor conştientiza mai bine modernizările, procesele, munca necesară care stau în spatele unui pahar cu apă. Poziţionăm astfel compania ca fiind o companie ce aplică, trăieşte filosofia apei şi nu doar una care-ţi «furnizează» apă”, declară Ștefan Vasilache, Director de Creaţie DDB România.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.