1. Aveţi grijă ca linkurile din anunţuri să se ducă înspre paginile relevante din siteul propriu, mai degrabă decât să meargă înspre home page. De exemplu, dacă faceţi reclamă la un anumit serviciu, vizitatorii ar trebui să ajungă direct pe pagina cu serviciul respectiv şi nu pe pagina principală a companiei, spune Jason Hennessey, director de optimizare la EverSpark Interactive. “Să nu credeţi că doar prin simpla direcţionare a traficului spre orice pagină a siteului vostru îi veţi convinge pe vizitatori să se obosească să caute mai departe informaţiile de care au nevoie”, spune Hennessey.
2. Optimizaţi-vă paginile din site denumindu-le şi punând pe ele conţinut folositor, inclusiv cele mai căutate produse sau servicii ale companiei voastre. “Puneţi cât de multă informaţie puteţi, inclusiv preţuri şi tarife. Nu lăsaţi nimic la voia imaginaţiei vizitatorilor”, este sfatul lui Hennessey.
3. Paginile trebuie să aibă un desing curat, simplu şi nu să fie obositoare şi pline de anunţuri, grafică sau informaţie irelevantă.
• Regina Elisabeta a uimit o lume întreagă! NIMENI nu a observat gestul. Ce a făcut în timpul funeraliilor prințului Philip
• Klaus Iohannis a dat marea lovitură în politică! Anunțul momentului despre președintele României
• Lovitură totală pentru toți cei care s-au vaccinat! Informația care dă absolut totul peste cap. Exemplul acestei țări este clar
• BOALA secolului care te „arde” pe interior. Cei care ajung în acest punct abandonează lupta
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum