BRD primește un număr foarte mare de cereri de popriri pe conturile clienților. Această dezvăluirea fost făcută de Francois Bloch, directorul general al BRD – Groupe Société Générale. „Din vreo 2,3 milioane de clienți, am primit, anul trecut, 700.000 de cereri de poprire”, a spus Francois Bloch, marți, în timpul unor audieri la Comisia pentru cercetarea abuzurilor, combaterea corupției și petiții a Senatului.

Numai anul trecut, BRD s-a confruntat cu o situație inedită: banca a primit cereri de proprire pentru un procent de 30% dintre clienți. Cele mai multe dintre acestea, 418.000 de popriri, au fost trimise de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), iar 245.000-250.000 de popriri au provenit de la avocați.
„Avem un departament care face doar asta”, a subliniat Bloch. Astfel, 20 de persoane se ocupă doar de popririle de la ANAF, reprezentând jumătate din această echipă, iar acestora li se adaugă acei care se ocupă de relația digitală cu clienții.

„Dificultatea este că sunt trimise pe toate contururile persoanei vizate de aceste înștiințări”, a spus Bloch, menționând că “până nu primim confirmarea de la ANAF, nu putem ridica poprirea respectivă”.
El a pledat pentru găsrea unei soluții astfel încât popririle să nu fie făcute pe toate conturile unei persoane și să poată fi confirmată mai repede plata datoriilor făcută la ANAF.

Te-ar putea interesa și: