‘Altex a fost campionul vânzărilor de Black Friday. Este un rezultat la care a contribuit în primul rând disponibilitatea stocului, element care a devenit un diferenţiator în momentul în care cei mai mari retaileri online şi-au epuizat stocurile după prima jumătate de oră, dar şi magazinele de suprafaţă mare, care au putut acomoda volume mari de marfă. Consumatorul român şi-a construit un orizont de aşteptare în legătura cu Black Friday şi când nu a mai găsit online ofertele pe care le căuta, s-a orientat către magazine, asta ne demonstrează cifrele. Au existat magazine din orasele mari – Cluj, Constanţa, Bucureşti, Timişoara – care au vândut şi de 500.000 de euro în cele trei zile de promoţii’, a declarat Dan Ostahie, presedinte &CEO Altex.

Cele mai căutate produse de Black Friday au fost televizoarele LED, produsele IT, frigiderele şi maşinile de spălat.

Potrivit sursei citate, cel mai mare volum de vânzări a fost înregistrat vineri, 23 noiembrie, a doua zi ca volum de vânzări fiind duminică 25 noiembrie 2012.

Altex România este activ pe piaţa românească de retail cu produse electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia. Prin reţeaua naţionala de 93 de magazine, Altex oferă clienţilor o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare.
SURSA: Agerpres