Compania a înregistrat în 2012 venituri de aproximativ 1.520.000 de euro, din care 44% provin din servicii de consultanță și implementare de soluții software de business (Customer Relationship Management, Business Intelligence)și integrarea lor cu sisteme ERP complexe, 21% din comercializarea de soluții web și mobile și 35% din proiecte high-end outsourcing.  Portofoliul companiei însumează aproape 90 de clienți.

Managementul companiei își propune în 2013 o majorare a veniturilor cu 30% și o extindere a portofoliului de clienți în industriille strategice pentru Softelligence. “Dorim să menținem același ritm de creștere, astfel încât la finele anului 2013 să depășim un nou prag, de 2 milioane de euro, și să ne menținem poziția de lider în topul partenerilor Microsoft pe segmentele CRM și cloud”, spune Adrian Blidăruș.

O altă direcție importantă a companiei este creșterea cu 50% a numărului de utilizatori de soluții software livrate în Cloud. Softelligence este cel mai important partener Microsoft în România pentru soluții de CRM și Cloud, având creșteri de 50% a vânzărilor de soluții Microsoft CRM și peste 5.000 de utilizatori de Microsoft Windows Azure.

În 2011, Softelligence a avut venituri de 1.062.000 euro și un număr mediu de 40 angajați. La sfârșitul anului 2012, echipa Softelligence număra 58 de specialiști software și consultanți.