Lansat i mai 1999, cu ocazia CERF-ului, de compania MediaPro, site-ul www.apropo.ro se doreste a fi cea mai completa baza de date care sa cuprinda informatii cit mai variate. Desi proiectul initial prevedea ca site-ul sa devina cel mai important portal din Rominia, apropo.ro a ramas, la un an si jumatate de la lansare, la nivelul unei baze de date.
Nivelul informatiilor i acest moment este de 500.000 de stiri ce se actualizeaza zilnic si care provin din domenii variate, fiind alcatuite pe baza informatiilor furnizate de agentia Mediafax, de asemenea parte a MediaPro.
Pe linga acestea, pe site mai pot fi accesate 15.000 de acte normative din sectiunea juridica si, pentru cei care doresc, exista o monitorizare a presei rominesti. Toate serviciile de pe site sunt „livrate” gratis, singura formalitate ceruta constind itr-o iregistrare on-line. Initial, s-a dorit livrarea acestor informatii contra cost; dealtfel, i campania de promovarea a site-ului s-au dat, promotional, conturi de cite 2.000 de unitati de comunicare.
Surse confidentiale au admis ca proiectul s-a blocat la modalitatea de plata on-line, stiut fiind faptul ca i Rominia astfel de tranzactii nu sunt protejate de lege.
„Investitia initiala de aproximativ 200.000 USD provine din buzunarul MediaPro, sub obladuirea lui Adrian Sirbu. Acesta s-a declarat de curind nemultumit de dezvoltarea site-ului. in prezent, nu se stie sigur ce se va itimpla, dar mai mult ca sigur se vor face modificari i managementul acestui site”, ne mai declara aceleasi surse.
Chiar daca i proiect se prevedea ca apropo.ro sa devina ceea ce si-a propus pina la sfirsitul anului viitor, se pare ca, icet dar sigur, acest fapt iese din calculele sefului MediaPro.