adidas a fost prima companie din industria articolelor sportive care a prelucrat și a tradus datele analitice înregistrate pe parcursul antrenamentului și le-a transformat în beneficii pentru atleți. Cu o tradiție  fondată pe o expertiză acumulată de-a lungul decenilor, bazată pe investiții continue în știința sporturilor, tehnologii senzoriale, platforme  digitale de comunicare, adidas este compania care a depus cel mai mult efort în inovarea sporturilor și reinventarea joculuicu ajutorul tehnologiei. adidas dispune de o gamă variată de produse fără precedent, precum mingi, device-uri ce pot fi purtate, îmbrăcăminte, încălțăminte, aplicații pentru web și telefonul mobil.

Nicio altă companie de articole sportive nu oferă această diversitate a sporturilor și a activităților fitness și nici înțelegerea informațiilor despre profilul psihologic al atleților și modul de mișcare abordat pe parcursul jocului – de la atleți profesioniști, deținători de recorduri mondiale,  sporturi profesioniste și echipe universitare, până la atleți de toate nivelurile, incluzând și copii care urmează cursuri de gimnastică.

Îmbinarea capacităților Runtastic cu cele ale adidas Group aduce compania adidas Group în poziția ideală de a-și demonstra cunostintele în domeniul sportului. Ritmul alert, împreună cu dinamismul și energia uriașă prin care se caracterizează Runtastic vor accelera abilitatea adidas Group de a atinge viziunea combinată a celor doi parteneri și de a transforma sportul în inspirație și stil de viață – creând experiențe sportive impredictibile, care vor rezona și se vor distinge in acest mediu  aglomerat și în continua mișcare.