"Din cei 7,6 milioane de utilizatori, 6,74 milioane (88,7%) şi-au setat oraşul în profil", se arată într-un comunicat al Facebrands.ro, remis Mediafax.

"Faţă de anul trecut, aceştia au crescut în număr absolut dar au scăzut uşor în proporţie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când erau 6,57 milioane (93,88% din total, la momentul respectiv)", menţionează comunicatul.

Numărul de pagini româneşti create pe Facebook a crescut în 2014 cu 12,8%, la 26.785.

Cele mai multe pagini româneşti de Facebook sunt în categoriile afaceri locale (2.880), artă şi cultură (1.672), sănătate & îngrjijire personală (1.495), magazine online (1.487), cântăreţi şi trupe (1.319) şi bloguri (1.159).

Topul oraşelor din România

 

Oraş

Utilizatori

Procent

1

Bucureşti

1,480,640

21,97%

2

Cluj-Napoca

260,040

3,86%

3

Timişoara

260,000

3,86%

4

Iaşi

260,000

3,86%

5

Constanţa

207,900

3,08%

6

Craiova

172,480

2,56%

7

Braşov

169,200

2,51%

8

Galaţi

152,040

2,26%

9

Ploieşti

142,000

2,11%

10

Oradea

133,400

1,98%