Audi a precizat că aproximativ 70% din bugetul pentru investiţii va fi alocat pentru dezvoltarea de noi modele şi tehnologii, iar mai mult de jumătate din bani vor fi investiţi în uzinele sale germane de la Ingolstadt şi Neckarsulm.
”Ne-am propus ca obiectiv să vindem 1,5 milioane de vehicule pe an în 2015, însă am atins confortabil acest obiectiv în 2013. În prezent, vizăm să vindem două milioane de vehicule pe an”, a declarat directorul general de la Audi, Rupert Stadler.

Obiectivul strategic al celor de la Audi este să vândă mai multe vehicule decât Bayerische Motoren Werke AG, cel mai mare constructor mondial de automobile de lux, până la sfârşitul deceniului. Expansiunea pe segmental de lux se înscrie în strategia globală a Volkswagen, care vrea să devină cel mai mare grup auto din lume până în 2018, devansând Toyota Motor şi General Motors.

La rândul său, BMW vrea să răspundă provocărilor venite din partea Audi şi Mercedes – Benz prin introducerea a 25 de modele în 2013 şi 2014, inclusiv a 10 vehicule care nu au predecesor, cum este Rolls-Royce Wraith.

Al treilea mare producător de automobile de lux, Mercedes, vrea şi el să lanseze 13 noi modele până la finele deceniului. (Sursa: Agerpres)