“Mă bucur să revin în România după o experiență internațională care mi-a oferit o perspectivă proaspătă asupra practicilor din peste 10 țări și din Grupul Danone, pentru a raspunde cât mai bine nevoilor unei piete dinamice de lactate, marcată de o schimbare accelerată. În România aproximativ unul din doua iaurturi cumpărate sunt din portofoliul Danone (…) Consumatorii români devin tot mai interesați și exigenți în privința alimentelor pe care le achiziționează și de aceea prioritatea mea va fi sa le înțeleg cât mai bine așteptările și să întăresc relația dintre companie și comercianți, împreună cu care cred cu putere că putem să oferim cele mai bune alegeri alimentare pentru o nutriție sănătoasă și echilibrată”, spune Roxana Tisăianu (foto), directorul comercial al Danone România.

Adrian Pascu, care a ocupat până în prezent această funcție, preia poziția de director de vânzări pentru Divizia Moscova din Rusia, tot în cadrul grupului Danone. Adrian Pascu a ocupat diferite poziții în organizația de vânzări a Danone România în ultimii nouă ani, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei pe piața românească

Roxana Tisăianu este licenţiată a Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din Academia de Studii Economice Bucureşti. Cu o experienţă profesională de peste 15 ani, ea a coordonat anterior departamentul de trade marketing in Danone România, precum și echipele de vânzări pe zona de proximitate și clienți majori, la nivel național.

Cifra de afaceri a Danone România a depăşit, anul trecut, 506 milioane lei (echivalantul a cca. 116 mil. euro), menţinându-se la un nivel similar celui din anul anterior (503 mil. lei). Danone România produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete în fabrica sa din Bucureşti, pentru piaţa românească şi pentru export.

Din 2013, România este sediul central al zonei Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările din zona Mării Adriatice (Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Albania, Serbia şi FYROM), şi care deserveşte o piaţă de peste 60 de milioane de consumatori.