Dacă în 2006, 25% din volumul vânzărilor de bilete pentru diferite evenimente muzicale se realiza exclusiv online, anul acesta, procentul a crescut la 70. “Estimăm că piaţa se va consolida şi se va menţine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales că preţurile de vânzare ale biletelor s-au situat în jurul unor valorii medii, din cauza situaţiei economice în care ne-am confruntat precum şi scăderea resurselor financiare ale cumpărătorilor. Cu toate acestea, apreciem că mediul online va depăşi chiar 75% din vânzările de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor, Director General MyTicket.ro.
Altfel, potrivit Laurei Coroianu, CEO Emagic, unul dintre cei mai cunoscuți organizatori de festivaluri și concerte, piața concertelor din România este destul de diferită de ceea ce se întâmplă în afară. Publicul a devenit foarte selectiv, preferă premierele în detrimentul unui concert al cărui artist a mai fost în România, deși este fan.
”Afară, concertele sunt deja un stil de viață. Oamenii aleg să vadă un artist chiar și a zecea oară, și asta pentru că adoră sentimentul de unicitate pe care un show îl oferă de fiecare dată“, a spus ea.


Te-ar putea interesa și: