Cea mai mare creștere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinațiile interne.  Astfel, business-ul pe acest segment a atins valoarea de 4,5 milioane de euro, cu 21% mai mult față de același interval al anului 2012.
Litoralul românesc a fost fost lider detașat în preferințele românilor. Vânzările de vacanțe în stațiunile de la malul Mării Negre, în special în stațiunea Mamaia, au ajuns, în primele șase luni ale anului, la circa 4,11 milioane de euro, în creștere cu 23%, față de primele șase luni din 2012.
Vânzările pe destinații externe au atins, în intervalul ianuarie-iunie, pragul de 5,9 milioane de euro, cele mai căutate țări fiind Turcia, Grecia și Bulgaria.
În primele șase luni ale anului 2013, românii au cumpărat vacanțe în Turcia de 1,48 milioane de euro, în Grecia de 1,37 milioane de euro, iar în Bulgaria de 712.000 de euro.
În ceea ce privește destinațiile exotice, Eximtur a vândut, în primul semestru, vacanțe în Bahamas, Tanzania, Panama, Andora, Insulele Capului Verde.
În intervalul ianuarie-iunie 2013, agenția a avut 98.000 de clienți, cu circa 3.000 mai mult decât anul trecut.
Activitatea de business travel a generat pentru Eximtur, în primul semestru, o cifră de afaceri de 9,5 milioane de euro.
Evenimentele din zona corporate travel pentru care se înregistrează cel mai des solicitări sunt cele de tip training, team building, seminarii, cele de tip boardmeeting – cu servicii exclusiviste, precum și programe motivaționale de tip incentive, desfășurate în destinații de lux din străinătate.
Eximtur are în prezent 132 de angajați și este lider de piață în turismul intern Turoperatorul are 26 de agenții de călătorii la nivel național, dintre care 14 proprii și 12 în franciză.


Te-ar putea interesa și: