O aplicaţie dezvoltată de Facebook „permite publicarea fotografiilor făcute cu ochelarii Google direct pe newsfeed-ul” reţelei sociale, a precizat Erick Tseng, şeful departamentului de produse tehnice de la Facebook, într-un mesaj publicat în cadrul conferinţei dezvoltatorilor Google de la San Francisco (California, vestul SUA).

„Puteţi de asemenea adăuga, doar vorbind, o descriere a fotografiei”, a explicat el, după ce a publicat pe pagina sa de Facebook o imagine luată cu ajutorul ochelarilor.

O altă aplicaţie, dezvoltată de Twitter, permite partajarea fotografiilor sau publicarea de mesaje utilizând ochelarii Google, potrivit inginerului Shiv Ramamurthi, care a făcut o demonstraţie, publicând o fotografie şi ataşându-i hashtag-ul #throughglass.

„În plus, faţă de partajarea fotografiilor, puteţi, de asemenea, să continuaţi să urmăriţi utilizatorii pe Twitter prin intermediul notificărilor. Ca şi înainte, puteţi răspunde, reposta un mesaj sau marca un mesaj ca favorit”, a adăugat acesta, citat de Agerpres.

Prototipurile ochelarilor Google sunt accesibile doar dezvoltatorilor la acest moment, precum şi câtorva „exploratori” care au plătit 1.500 de dolari pentru aceştia.

Ochelarii, echipaţi cu o cameră de fotografiat şi un microfon, se pot conecta la internet prin wifi sau Bluetooth.

Directorul general al Google, Eric Schmidt, a cerut clienţilor săi, la sfârşitul lunii aprilie, să se înarmeze cu răbdare, grupul planificând să comercializeze ochelarii în 2013.