“În ciuda faptului că, la începutul anului trecut, mizam pe afaceri de 450.000 de euro și chiar dacă mediul economic nu a fost tocmai favorabil business-ului nostru, am reușit să ajungem la o cifră de afaceri de 0,5 milioane de euro în 2012. Practic, am avut un avans de 11%, pe o piață în scădere cu 20%”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Piaţa florăriilor online este estimată la 3 mil. euro.

Investițiile realizate anul trecut în deschiderea unui nou punct de lucru, dar și în sistemul de management, care permite administrarea și conducerea într-un mod mai ușor a întregii afaceri, prin unificarea tuturor brandurilor din grup, a avut o semnificație deosebită în obținerea acestor rezultate financiare. Astfel, după prima lună trecută de la implementarea acestui sistem, grupul FlorideLux.ro a reușit să reducă costurile de administrare și management cu până la 5%.

Totodată, relansările magazinelor online FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, precum și a întregii rețele de site-uri dedicate Crăciunului, a contribuit la înregistrarea unei cifre de afaceri în creștere în 2012.

“Anul trecut am relansat FlorideLux.ro, oferind utilizatorilor de smartphone o variantă responsive (adaptată echipamentului mobil după care este accesat site-ul) mult îmbunătățită. De asemenea, am reorientat puternic magazinul online CosurideLux.ro către zona de B2B, ceea ce ne-a permis să ne atingem targetul de 80.000 de euro, propus la lansarea acestuia, și am relansat site-urile www.brazidecraciun.ro, www.brazi.ro, www.braziinghiveci.ro, www.braziartificiali.ro, www.decoratiunidecraciun.ro, în vederea poziționării ca lider pe fiecare segment al decorațiunilor și produselor dedicate Crăciunului”, a arătat Marius Dosinescu.

Pentru 2013, reprezentantul companiei mizează pe afaceri de 600.000 de euro și pe consolidarea proiectelor aflate în desfășurare în acest moment – FlorideLux.ro, CosurideLux.ro, Coroane.ro, BrazideCraciun.ro, Braziartificiali.ro, BraziinGhiveci.ro, DecoratiunideCraciun.ro.

Cu CosurideLux.ro managerul estimează atingerea unei cote de piață (fără a lua în considerare retailerii clasici) de minim 10% în acest an, iar cu www.Florarie-flori.com acesta vizează impunerea ca lider pe segmentul low-medium pentru livrare în București și zonele limitrofe.

În plus, CEO-ul companiei susține că în lunile care urmează vor avea loc și câteva lansări de proiecte cu care grupul va intra pe noi nișe de piață, vizând acoperirea unor segmente pe care grupul nu le atinge în momentul de față.