”Dorim să continuăm  investițiile deja angajate în IT, în mentenanță, în creșterea parcului auto și în training. În același timp, suntem în plin proces de implementare a unui program SAP”, dă un amănunt Adrian Mihai, unul dintre acționarii companiei. Acest lucru îl determină să mizeze pe o creștere de 10% a afacerilor anul viitor, cel puțin atunci când se referă la moneda națională. Pentru că, despre euro, se ferește să avanseze cifre.
Chiar și pentru anul în curs. ”Este prematur să avansăm un procent în cazul aprecierii sau al deprecierii leului în raport cu moneda euro. Ca și în anii precedenți, FAN Courier va folosi două scenarii în ceea ce privește evoluția cursului: unul optimist, iar altul pesimist”, puntează Adrian Mihai.
În context, creșterea sau scăderea numărului de angajați depinde de evoluția pieței. În primul semestru al acestui an, afacerile companiei au crescut cu 9,25 % comparativ cu perioada similară din 2011. ”Online-ul a fost unul dintre principalele motoare, însă o bună parte din majorare a fost generată de accentul pe care l-am pus pe servicii noi sau extinderea la nivel național a unor proiecte pilot”, mai spune Mihai.
Potrivit datelor jucătorilor din acest domeniu, piața de curierat are o valoare de aproape 200 milioane de euro, același nivel fiind înregistrat și în 2011. Printre cele mai importante companii, în afara celor deținute de antreprenori români, se află și giganții DHL, TNT și DPD (fosta Pegasus), deţinută de GeoPost şi turcii de la Yurtici Kargo.