În cadrul acestei ediții se vor aborda subiecte de actualitate precum inițiativele legislative din Europa (în special în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal) și impactul acestora asupra industriei locale, tendințe în prezența brandurilor în mediul online – atât în mediul local cât și internațional, instrumente și strategii de online branding și importantă în demersurile de creștere a pieței, tendințe în comunicare digital- noi formate de bannere, noi abordări ale mediului online,  importanța prezenței pe zona de mobile pentru un brand, tendințe în măsurare, efectele noilor formate de bannere,  ce înseamnă campaniile virale pentru un brand și ce rezervă viitorul pentru media.  De asemenea, se va anunța și valoarea pieței de publicitate online pe primul semestru al anului 2012, conform studiului ROADS derulat în parteneriat cu PWC România.  
Printre vorbitorii acestei ediții se anunța nume importante precum: Alain Heureux ( President & CEO IAB Europe), Cătălin Marinescu (Președinte ANCOM), Ionel Naftanaila ( OBA Project Manager IAB Europe), Chris Sherwood (Director, Public Policy, Yahoo!), Ruxandra Bandila  (Marketing & Business Development Manager PWC România), Alexandra Zadoya (Henkel Account Manager, OMD Russia), Russ Lidstone (CEO of EuroRSCG), Bela Papp (A&O CEE Director at Microsoft), Robert Pefanis (Internațional Head of Sales, Thinkdigital),  Krystyna Bębenek (Audience Research Product Manager, Gemius), Andrea Vassalli (Mobile Product Solutions Manager, Google) , Geoffrey Hantson (Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgium) si Rupert Slade (PHD Worldwide).

Obiectivele IAB Forum România sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online în Europa și România, de a conștientiza efectele inițiativelor de reglementare, de a aduce în atenția industriei tendințe și know how european, dar și de a crește interesul advertiserilor față de prezența în mediul online și de a se constitui un eveniment de referință în ceea ce privește conținutul și calitatea speakerilor pentru top level marketing și deținători de bugete din România.
   
 “Prin organizarea anuală a conferinței IAB Forum România, ne dorim să facem încă un pas în atingerea misiunii de susținere a dezvoltării pieței de publicitate online din Romania”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv al IAB România.
Pe lângă prezentări ale unor speakeri de prestigiu din Europa, IAB Forum România va oferi participanților din acest an și paneluri de dezbateri cu reprezentanți ai industriei.  Subiectele dezbaterilor vor fi teme precum impactului reglementărilor asupra industriei și acțiunile ce urmează a fi întreprinse și valorificarea mai bună  a potențialului industriei online. Totodată vor fi prezentate studii de caz și cercetări cu rezultate grăitoare atât din Europa cât și din România – exemple și date menite să întărească influența mediului online ca instrument eficient de comunicare.  
Programul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri și temele abordate  precum și înscrierea la eveniment se găsesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro .
  
Membrii IAB România beneficiază de 50% discount la taxa de participare.