Segmentul bateriilor sanitare din categoria ”smart luxury” reprezintă 49% din totalul businessului Kludi România, în primul semestru al anului curent, înregistrând un salt faţă de 2011 de 17,3% în volum şi 25% ca valoare. Totodată, volumul vânzărilor de produse ale partenerilor companiei, pe care compania le pune la dispoziţia pieţei locale (brandurile Esprit si Joop!), a înregistrat cea mai mare creştere din portofoliu, respectiv peste 35%, în primele 6 luni din 2012, comparativ cu prima jumătate a anului anterior.
În 2011, Kludi România a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 13% faţă de 2010, estimarea pentru anul în curs vizând o majorare de până la 5% a afacerii. Kludi este lider de piaţă pe segmentul bateriilor de bucătărie în Germania, Austria şi Elveţia.
Fondată în Germania în anul 1926, compania are, în prezent, peste 1.000 de angajaţi în întreaga lume şi o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. Kludi dezvoltă şi produce baterii de lux pentru baie şi bucătărie, sisteme de duş şi accesorii pentru baie, precum şi baterii medicale pentru clinici. Compania deţine mai multe fabrici, peste tot în lume.