Noul magazin Profi, situat pe strada Mihai Viteazu la nr. 198, are o suprafaţă de vânzare de 288 de metri pătraţi și aproape 5.000 de produse în rafturi.

“Aproape 9.000 de oameni locuiesc în acest oraş şi nu vor mai trebui să meargă până în oraşele mai mari din vecinătate atunci când vor dori să găsească o mai mare varietate de produse”, spune Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.

Anul acesta, retailerul s-a relansat din discounter – cum era poziţionat când a fost cumpărat, în 2009, de fondul de investiţii Enterprise Investors -, în rețea de magazine de proximitate şi a preluat, în februarie, reţeaua de şase magazine Al Comsib din Sibiu.

Rom Food a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,041 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de 2010. În prezent, actuala structură a managementului pregăteşte chiar o listare la una dintre bursele de la Bucureşti, Viena sau Varşovia. Reţeaua Profi are acum, în România, 116 magazine, din care cumpără, zilnic, circa 120.000-160.000 de clienţi.

Profi este a patra cea mai extinsă reţea de comerţ modern din România, după lanţurile Lidl (136), Penny Market (130) şi Mega Image (124).