Noul restaurant Taco Bell este situat în complexul Mega Mall din estul Bucureştiului, iar investiţia a fost de 350.000 de euro. 

"A fost o călătorie extraordinară până acum şi suntem foarte bucuroşi că fanii au răspuns entuziast la produsele şi la brandul Taco Bell. Este foarte important pentru noi să fim cât mai aproape de ei, aşadar am anticipat dorinţa celor care poate că nu locuiesc sau nu lucrează în zona Băneasa şi îşi doresc să se poată bucura de produse mai des. În ceea ce priveşte locaţia, alegerea a fost una simplă pentru că Mega Mall se află în topul celor mai puternice mall-uri din România. Şi suntem abia la început", a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Taco Bell. 

Primul restaurant Taco Bell din România, singurul din regiune pe o rază de 1.200 km, a fost deschis la începutul lunii octombrie în nordul Capitalei, în Băneasa Shopping City. 

Restaurantul Taco Bell din Mega Mall este situat la etajul al doilea al centrului comercial şi îşi va întâmpina clienţii într-un design de tip Global Explorer, cu o suprafaţă de 170 de metri pătraţi. Fanii pot savura produsele comandate la mese de tip Hub Tables sau Low Couch Seating, nu înainte de a vedea cum este preparată comanda lor, în bucătăria deschisă. Clienții pot folosi, de asemenea, prizele USB din restaurant pentru a-și încărca dispozitivele mobile și se pot conecta la rețeaua wifi dedicată, pentru a intra pe internet și a fi la curent cu noutăţile din social media.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. 

În prezent sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează 1.000 de locaţii până în 2022. Compania şi francizele sale operează peste 7.000 de restaurante, care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari şi cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.